niedziela, 20 września 2015

#Graffiti

Hey !
Dzisiaj idę sobie z siostrą do Kościoła, a ona coś zaczęła gadać o graffiti. Więc mi od razu wpadł do głowy pomysł, by na awie dodali jakieś nowe. Hm.. Fajnie by było , gdyby zamiast tych naszych nudnych graffiti na awatarii dodali jakieś nowe np, z funkcją, że można sobie samemu wymyślić napis, jaki się chce. Wtedy to by było ciekawsze, a wy co o tym sądzicie? Moim zdaniem, gdyby takie coś dodali, to ja bym sobie chciała zrobić takich kilka ^^ Jeden, to był by z napisem Borówka ^^ , Borrowed ^^, Pożyczona itd. Na pierwszym miejscu to by były graffiti z moimi wszystkimi nickami jakie miałam na awie ;3 Już sobie nawet wyobrażam takie moje własne graffiti ;D 
A wy co sądzicie, o moim pomyśle i o tym, żeby dodali takie graffiti? :D Piszcie w komentarzach ^^

A poniżej zdjęcie z moją bff Billberry :3 

/Borówka

2 komentarze:

  1. Taaak! Takie grafitti to byłoby coś świetnego!
    Oprócz kilku fajnych napisów dla siebie, można by wygarnąć na ścianie dzięki grafitti wszystko co myślisz o swoich wrogach xD (diabelski uśmieszek) BUHAHAHAHAH xD

    $Kolorowa$ ;D

    OdpowiedzUsuń