wtorek, 22 września 2015

Czarny składzik.!

Kiedyś jak przyszłam do Salonu Piękności , to zobaczyłam dwie dziewczyny które były CZARNE , widać było że albo lubią ten kolor tak bardzio bardzio , albo  po prostu robiły swój własny skład tak jak ja z Borówką kiedyś.Zobaczcie zdjęcia i przy okazji ja też postanowiłam przebrać się i wymalować na czarno , oczywiście to wszystko dla Beki :D .


Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie i zapraszam na kolejne wpisy :) / Poziomka ! 

A i w moim następnym poście pojawią się dziwne nicki , więc wchodźcie na bloga i uważnie obserwuje a dziwne nicki już niedługo:*

1 komentarz:

  1. How to Make Money by Making Money by Making Money
    Learn how to make money by making money by betting on games like soccer, baseball, basketball, hockey, baseball, งานออนไลน์ and many other sports.

    OdpowiedzUsuń